Werkwijze Vraag & Aanbod
Voor het plaatsen van uw eerste advertentie (zie de werkwijze hieronder) willen wij graag van u weten of u klant bent van ABZ Diervoeding of dat u (nog) geen klant van ons bent.
- Indien u klant bent van ABZ Diervoeding kunt u uw logingegevens van ‘Mijn ABZ Diervoeding‘ gebruiken voor onze vraag- en aanbod module.
- Indien u geen klant bent, hoeft u niet in te loggen.
1. Klant
U bent klant bij ABZ Diervoeding met een account voor de online bestelmodule:
- Heeft u al een account voor de online bestelmodule ‘Mijn ABZ Diervoeding’? U kunt met dit account direct inloggen in ‘Mijn ABZ Diervoeding’ en dus in onze vraag- en aanbod-omgeving. Ga direct naar ‘Advertentie toevoegen’, login in ‘Mijn ABZ Diervoeding’ (in de rechterkolom) en uw gegevens worden automatisch opgehaald.
- Bij volgende bezoeken Bij volgende bezoeken worden na het inloggen uw contactgegevens bij ‘Advertentie toevoegen’ automatisch toegevoegd.
- Wachtwoord vergeten? Indien u onverhoopt uw wachtwoord bent vergeten, kunt u gewoon naar het login blok ‘Mijn ABZ Diervoeding’ gaan. Vervolgens klikt u op ‘Wachtwoord vergeten?’. U kunt daar een nieuw wachtwoord opgeven.
2. Geen klant
U bent geen klant bij ABZ Diervoeding:
U bent geen klant bij ABZ Diervoeding en u wilt wel graag een advertentie plaatsen? Dat kan.
- Voor de eerste keer een advertentie plaatsen Voor het plaatsen van een advertentie hoeft u zich niet te registreren. U kunt direct naar ‘Advertentie toevoegen’ om een advertentie te plaatsen. Aangezien u zich niet registreert, worden uw contactgegevens niet automatisch ingevuld indien u opnieuw een advertentie plaatst.
- Bij volgende bezoeken kunt u direct naar ‘Advertentie toevoegen’ om opnieuw een advertentie te plaatsen. Uw contactgegevens moet u opnieuw invullen.