Jaarlijks houden wij een klanttevredenheidsonderzoek in één van de sectoren. Dit jaar was herkauwers aan de beurt. Alle deelnemers aan deze enquête danken we voor het invullen! De uitkomsten geven ons inzicht waar we goed presteren, en tegelijk ook waar verbeteringen mogelijk zijn.
ABZ Diervoeding heeft een trouwe klanten/ledenkring. Uit dit onderzoek blijkt dat bijna de helft van alle veehouders langer klant is dan 15 jaar. We zijn blij met deze binding tussen de leden en de coöperatie.
“De combinatie van een teelt- en voerspecialist op uw bedrijf is bewezen een goede combinatie.”
Onze logistiek wordt goed tot zeer goed beoordeeld. Dat geldt voor bulk-, zakgoed- en grondstoffenleveringen. Bestellingen worden op tijd en precies geleverd. Dat is een compliment aan onze planners en chauffeurs. Een aandachtspunt is het gebruiksgemak van de online bestelomgeving. Verschillende veehouders hebben tips voor verbetering gegeven die inmiddels ook binnen onze organisatie gedeeld zijn. We gaan ermee aan de slag.
Onze afdeling Plant en Teelt raakt steeds meer bekend bij onze veehouders. Het doel is om in elk team een specialist te hebben die u kan ondersteunen bij de verschillende teelten. De combinatie van een teelt- en voerspecialist op uw bedrijf is bewezen een goede combinatie. Goed en passend ruwvoer is dé basis voor elk melkveebedrijf.
Uit de enquête blijkt dat de benadering van “Het beste dichtbij” zeker van toepassing is op het functioneren van de verschillende Front Offices. De collega’s op de verschillende kantoren worden erg goed beoordeeld op o.a. persoonlijkheid, zorgvuldigheid en snelheid. Dat geldt ook voor de telefonische bereikbaarheid.
Belangrijke beoordelingscriteria voor u zijn betrouwbaarheid, kwaliteit van het voer en deskundigheid van de buitendienst. Al deze onderwerpen hebben onze volledige aandacht. Onze collega’s van productie en kwaliteit zijn dagelijks bezig om een goede kwaliteit van het voer te bereiken. Soms zijn er perioden dat het beter kan, we doen ons uiterste best om daar bovenop te zitten en signalen daarover serieus te nemen.
“Uw sectorspecialist is het aanspreekpunt van ABZ Diervoeding. Vakkennis, klantgerichtheid en het nakomen van afspraken worden goed tot zeer goed beoordeeld.”
Uw sectorspecialist is het aanspreekpunt van ABZ Diervoeding. Vakkennis, klantgerichtheid en het nakomen van afspraken worden goed tot zeer goed beoordeeld. We danken u voor het vertrouwen in onze collega’s van de buitendienst. Mocht u daar opmerkingen over hebben, bespreek het om zo samen tot betere resultaten te komen.
ABZ Diervoeding wordt gemiddeld beoordeeld met een ruime 8. De resultaten zijn gedeeld in de verschillende teams met als doel het beter te doen voor u als lid/klant van de coöperatie. En daarbij werken we vanuit het principe “Het beste dichtbij”.